4 dagars ledig..

nu är jag också 4 dagars ledig..
 
Känns faktiskt skönt och jag hoppas att jag hinner få en hel massa gjort.
Jag har grejat en hel del idag och prickat av en massa.. Imorgon ska vi greja på övervåningen så att vi kan bocka av lite därifrån också..
 
Jag ska sortera in alla mina papper i pärmar och sätta allt där det ska vara tänkte jag.. Jag ska rensa min garderob och allting där inne också.. Verkligen sortera bort allt gammalt som bara ligger som jag aldrig använder.. Det tar bara en massa plats och är ivägen från de kläder jag använder..
 
Så under påsken kommer jag försöka att hinna ifatt allting och bara göra sådant som gör att jag är i fas igen.. Sedan ska jag umgås med familjen och bowla och sedan få in lite träning också. Lördag är redan bokat för då blir de ett skit roligt pass.. Det ser vi fram emot!
 
Har dessutom fått jobb hela kommande vecka på samma ställe.. Känns otroligt sköönt!! :)

e
Jag saknar Thailand, värmen, människorna, utflykterna och kulturen i allmänhet..
 
Åh, det är snart dags att börja planera för nästa resa tycker jag allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu