Bowlingmatch, familjespel och jobb på övervåningen..

fredagen bjöd på jobb hemma..
 
Igår så började vi på övervåningen dirket efter frukost och körde fram till efter lunch.. Då blev det städning och dusch för sen kom mammi, syster, Tobbe och Peter för lite familjespel!! :) 
 
Vi fortsatte in mot stan för att möta upp morbror och Marita för en timmes bowlingmatch.. Sen fortsatte vi för lite mat.. Hade en super trevlig dag tillsammans med min fina familj! ♥ Jag älskar er...

Handlade lite på vägen hem och sedan fick vi besök av E & L. Det blev fångarna på fortet och sedan familjespel tillsammans igen.. En väldigt rolig och mysig kväll..
 
Eftersom det blev sängen sent igår så låg man kvar extra i sängen idag och heela dagen försvann, kändes det som iallafall :p hehe.. Efter frukost körde jag och handlade lite lasyr till taket som jag ska fixa! :) Bajsdyrt var det dock.. Men men så är det..
 
 
 
Bar bort en del saker till grannen som var hans för att bli av med lite saker där uppe så vi kan komma fram lite bättre.. Sedan var vi tvungna att gå bort till grannarna en runda. Satt i solen och bara snackade och hade det skönt vid elden som dom höll på med.. Så jäkla sköönt påskväder det har kommit. Hoppas det håller i sig så här..
 
Sen gick vi hem för att sätta fart.. Sovrummet är nu helt färdigmålat i taket och medan jag gjorde detta så fixade J det sista med alla väggar.. Det börjar ta sig med andra ord!! :)
 
Tog en promenad upp till affären och handlade fläskfilé så det blev de till middag idag tillsammans med grönsaker, stekta sparris och beasås.. Hur jäkla gott som helst var det..
 
Nu så har jag suttit med det här.. (bilden ovan) sorterat alla mina skolpapper och lektionspapper.. Mycket kvar men nu börjar det åtminstone vara lite uppsorterat och struktuerat i pärmarna.. Få fortsätta med det imorgon för nu blir det faktiskt bingolotto och mys i soffan tillsammans! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu