Fullt ös i helgen.

Helgen kom och gick fort som tusan..
 
Men vilket härligt väder vi har haft! :) Kallt men solen har ju iallafall varit framme och det känns skönt! :)
 
I fredags så grejade jag hemma med storstädning och annat efter en massa planering och kopiering på jobbet och sedan begav jag mig in till staun för ett tjejkväll med jobbet.. Vi var på bio och såg "små citroner gula". Den var väldigt mysig och fin att titta på! :)
 
Sedan begav vi oss till Fox för lite middag och mys.. Trivs väldigt bra i deras sällskap och det är med sorg i hjärtat som jag inte är kvar på detta ställe..
 
I lördags så jobbade vi och sedan blev det långpromenad med mammi & syster i Nättraby längs havet. Väldigt mysigt.. På kvällen åt vi middag på Stars tillsammans med Alle och hans tjej som kom en runda från Sthlm en snabbis. Vi fortsatte hem till Camilla och Niklas där även Emelie & Lasse var.. Det blev en trevlig kväll
 
Igår blev det en långpromenad med Camilla på Tromtö, väldigt härligt och välbehövligt! Tack för en härlig förmiddagspromenad vännen! ♥
 
Sedan tog jag en vända till mamma och Peter där mormor och morfar också var.. Mycket trevligt!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu