fullt upp

när jag kom till jobbet idag så fick jag flera papper om vad det var jag skulle göra och hinna med..
 
Jag har väl bockat av de flesta utav dem under dagen iallafall och det känns skönt.. Var kvar på jobbet ganska länge idag och tiden bara rann iväg liksom. Fullt upp hela tiden med rättning, planering, kolla böcker, kolla papper, kopiering med en väldigt dryg skrivare som hängde sig hela tiden. Fick spunk på den efterblivna saken ;p
 
Men det blev iallafall mycket gjort även fast det blev lite misstag på vägen.. Men det är ju sådant som händer. Trivs faktiskt väldigt bra med henne jag jobbar med så det känns ändå rätt skönt faktiskt!!
 
Väldigt sanna och kloka ord!
 
Planering och en massa inför kommande dagar så nu har jag det mesta under kontroll tror jag. Imorgon träffar jag nya elever igen för lite mer jobb.. Dagen har med andra ord gått i ett rasande tempo.. Nu börjar det mesta på jobbet falla på plats tycker jag och det känns faktiskt väldigt väldigt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu