inkluderade elever och forntidsprov

som vanligt så gick jobbdagen i 190 och sen slutade jag..
 
Jag hoppas alla mina små elever har klart för sig vad som förväntas av dom på forntidsprovet för nu är det nämligen färdigt.. ;p
 
Sedan bar det av på ett möte om inkluderade elever i grundskolan. Ett väldigt intressant och givande möte.. Har miljoner papper som vanligt som jag bara måste sortera.. Men kommer ju aldrig så långt. Måste försöka fixa detta under lovet. Jobbar ju dock men har ju ändå ingen planering och liknande så förhoppningsvis så kan jag ju försöka att klämma in detta ;p
 
Nu ska jag ta lite kväll jag med innan sängen väntar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu