Läroböcker..

Jag har fått ett häfte med olika nya arbetsböcker och jag ska kolla in detta för att sedan får beställa precis vilket material jag vill jobba med själv.. Känns rätt så bra faktiskt.
 
Dessutom ska jag kolla in om det är några särskilda ipadspel jag vill jobba med så vi kan köpa in detta.. Det känns väldigt roligt att man kan påverka lite själv!!  
 
Idag har dagen verkligen flugit förbi och den startade ungefär lika fort som den slutade. Tråkigt men sant. Jag börjar faktiskt trivas mer och mer på dessa ställen.. Det har gått bra och jag har morgondagen också under kontroll och vet vad det är jag ska göra och det känns så bra när jag har allt under kontroll och liksom i fas med allting som ska göras. Kommer ju iofs ha att göra en hel del i helgen också men det ska vi nog lösa det också!! Så det går nog bra!!
 
Nu ska jag sätta på ett avsnitt av en serie innan jag ska ta inta sängen och då blir det nog lite läsning tror jag.. Fredag imorgon igen och snart är ännu en arbetsvecka gjord. Dagarna går verkligen fortare än fortast. Bara den förbannade snön hade kunnat försvinna också och det kunde blivit lite vår så hade jag varit nöjd.. Men man får väl vara glad för det lilla antar jag ;o)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu