Snöperiod?

Hum ibland undrar man om det snart är jul...?
 
Väldigt tråkigt med snöstorm igen kan jag tycka. Jag trodde vi åkte hem till en lite mer vårig period nu men tji fick vi.. ;p
 
Är inte så sugen på att skriva så ofta längre faktiskt vet inte riktigt varför. Bloggskrivandet vill helt enkelt inte infinna sig.. Jobbet flyter väl på som vanligt och har ska undervisa i lite mer nu också. Intressant och roligt det jag har fått just nu och skulle gärna vilja ha allt sådant på mitt schema men det går ju tyvärr inte riktigt till så :/ Lite synd kan jag tycka. Men det är väl bara att hålla tummarna på att hitta något mer senare i livet..
 
I måndags var jag och E på stan, fika x2 hann vi med plus staden! ;o) Kändes bra, dessutom hittade jag ett par väldigt fina sandaler på Åhléns.. Detta tåls att tänka på, de var ju trots inte så dyra!
 
Igår var jag hemma hos S efter jobbet och fikade och tittade på den lilla bebismagen! Så mysigt såå.. hehe.
Idag grejade vi lite med taket så vi kanske kan få det färdigt snart så man kanske kan flytta upp på övervåningen snart..
 
Imorgon är det helg igen.. Tiden går verkligen fort alltså. En hel arbetsvecka har redan passerat med andra ord och imorrn ska jag träffa gamla goa arbetskompisar! Åhh, så roligt det ska bli.. Ser verkligen fram emot det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu