Äntligen fredag..

Igår var en härlig dag..
 
Efter jobbet så åt jag italiensk glass med kära S på stan och tog en liten runda på stan och köpte en lampa till sovrummet.. Äntligen! ;o)
 
Jag tog en runda hem till E sedan.. Promenad och sedan blev det utehäng och det var så jäkla varmt... Nu är våren här, äntligen..
 
När jag kom hem blev det en tvätt och plock här hemma och sedan blev det en pw tillsammans med grannen.. Otroligt skönt måste jag säga!! :)
 
Dusch och sen blev det god fruktsallad med melon och jordgubbar.. Somrigt som bara den..Längtar lite tills semestern om man säger så! :)
 
Idag blir det jobb lite senare än tänkt men det är helt okej.. Helnöjd med det faktiskt!! Önskar er en härlig fredag i solen kära ni! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu