Död i soffan efter en krävande dag

känner mig helt slut.
 
det har varit en väldigt krävande dag idag som verkligen tagit på tålamodet och annat också.. Men så är det tydligen i det här yrket.. Ibland börjar man liksom undra vad man gjort för val egentligen..
 
Efter jobbet så åkte jag iallafall hem till mammi och vidare till mormor och morfar för att bli bjuden på super god middag! ♥ Efter detta blev det en promenad.. Kollade all post som kommit och skrivit ut en massa papper inför imorgon..
 
Det blev också ett väldigt glatt besked idag, spännande tycker jag! Mer får ni kanske veta så småningom..
 
Imorse ville jag inte gå upp ifrån sängen eftersom världens mysigaste katt låg på mig och spann som bara den.. Han är nog den bästa som finns i världen! ♥ Vad gjorde vi liksom innan vi hade honom?! Konstigt egentligen..
 
Igår var jag hemma hos E en sväng. Promenad och goda frukter till efterrätt.. Mums sedan städade jag hemma och grejade en hel del men promenad blev det ingen eftersom jag hade en följaefter katt efter mig.. Sötnosen. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu