Gräsmattan klipps

Efter att ha varit hur högt som helst ;p
 
Fint blir det som bara den.. Härlig kväll ute..
 
Själv fixade jag efter maten med all disk, la i tvätt och städade en massa här hemma. Det behövdes måste jag säga..
 
Efter jobbet idag så hann jag med en runda på stan med mammi och även en fika på stan.. :) Mysigt att sitta i solen och dricka thé & bara mysa! Hämtade den nya kedjan till gräsklipparen på battsam och hämtade upp C för att ut och gå en runda på ön, riktigt härligt.. Så det blev en riktigt effektiv dag idag. Dessutom är min kära sambo hemma igen.. Det känns skönt! ♥
 
Imorgon är det redan torsdag och efter jobbet åker jag vidare till syrran och mamma.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu