Helgdagar

Här går det undan med dagarna vill jag lova. Precis som vanligt så tycker jag att jag har mycket tid och hinner göra mycket men när man väl sätter igång så försvinner tiden iväg..
 
I söndags kollade jag på crosskörning och sedan gosade vi valpar hemma hos svärmor..
 
Så små och så underbara!
 
Måndagen höll jag mig tyvärr hemma eftersom jag kräktes på söndagnatten så jag var helt väck och helt död större delen av dagen.. Gick upp och hämtade posten och trodde jag skulle dö flera gånger.. haha.
Kände mig piggare och bättre på kvällen sedan så gårdagen jobbade jag som vanligt.. Hade stängning men barnen gick lite tidigare så åkte hem och duschade och sedan åkte vi vidare till morbror för lite grillning och mys.
 
Det blev en tur till majbrasan men det var faktiskt inget vidare alls så vi åkte hem till dem och gosade ner oss med filt i soffan och fikade lite.. En mycket trevlig kväll tillsammans..
 
Idag blev det en väldigt underbar och varm vårdag.. Härligt som bara den.. Vi hämtade en massa möbler ute på Saltö, köksbordet och sängen osv. Så vi har grejat med det under dagen och sedan åkte jag in till stan för att möte upp Kim.. Blev 6,5 km och sedan en fika på 3G.. Bra jobbat utav oss!
 
Städade av här hemma så det blev lite snyggt och undanplockat iallafall och sedan kom grannarna på besök och det blev thé och blåbärspaj.. Mycket trevlig kväll..
 
Och nu är jag dödstrött. Fixa deklarationen som är sista dagen typ. Imorrn måste den ju vara färdig.. Sen ska jag ladda för en skoldag imorgon med en massa på schemat som ska fixas och snart är det helg igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu