Hemmamys, bokläsning och grillning

Igår blev det hemmajobb.. J klippte gräs, jag räfsade och sen sågades det ner något träd också..
 
Jag läste i min bok på altanen. Hur skönt som helst och bara kunna läsa det man vill för en gångs skull! Nu börjar jag dessutom bli trött ;p Idag bes vi den gamla pricken i Ronneby. Lite som behövs fixas men den är ju inte ny precis :p Åkte inom Pär och barnen och fikade lite med innan vi begav oss mot stan och J klippte sig och sedan ut mot maxi där det var sjuhelsikes massa folk som skulle handla på en klämdag också.. Handlade lite rabarber, vinbärsbuske och jordgubbsplantor på blomsterlandet som vi ska planera under morgondagen tänkte vi..
 
Vi gick bort till Peter och dom o hälsade på lite och hämtade kompressorn.. Åkte ut mot Hasslö där det blev grillat och kladdkaka med glass! Tack så mycket fina ni.. ♥
 
Nu skulle jag gissa på att det skulle bli ett spel av candy crush innan vi ska inta sängen!
Skönt att det bara är fredag idag vilket egentligen känns som söndag :p Sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu