Klippning, grillning och besök hos mormor och morfar..

Igår efter jobbet blev det en välbehövlig klippning.. Otroligt skönt att bara sitta och bli ompysslad!
 
Sedan kom K direkt hem till mig efter jobbet i princip.. Vi var ute och gick, sedan handlade vi lite grillgrejer och startade sedan grillen på uteplatsen.. Mysigt som bara den i kvällssolen. Avnjöt lite grillspett och potatisgrejer som jag inte vet vad de heter ;p hehe. Super goda iallafall..
 
Fikade lite efter detta och hade en fin kväll tillsammans med min fina vän! ♥
 
Idag hade vi en stadsvandring på stan med klassen och vilket ösregn vi fick.. Herregud, inget roligt alls.. Vi som hade planerat glass i solskenet efterråt.. Var helt dyngsur när jag kom tillbaks men men..
 
Efter jobbet åkte vi hem till mormor & morfar och tittade till dom och hälsade på! ♥ Fikade lite och pratade..
 
Nu sitter jag och försöker förbereda mig inför morgondagen men det går sådär måste jag säga :/ Vet inte riktigt vad jag ska skriva eller börja.. Imorgon blir det halv jobbdag för att sedan styra bilen mot Kalmar.. Intressant och nervöst blir det.. Nu ska jag kolla om jag ska skriva ner något innan jag intar sängen.. Sov så gott och hoppas att ni har haft en härlig tisdag kära vänner.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lycka till imorgon gumman ;)

2013-05-21 @ 22:50:18
Postat av: josse

Tack så mycket vännen! ;)

2013-05-22 @ 07:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu