Min sambo är hemma <3

Min sambo är äntligen hemma och nu blir det mys i soffan och film resten av kvällen..
 
Idag har jag städat, torkat golven, tvättat, fixat med disken efter jobbet och dessutom har jag tvättat och dammsugat bilen idag också.. Hann också med att visa förrådet direkt efter jobbet också.. Det blev mycket fixande idag och nu blir det onsdagsmys/fredagsmys ;o) Härligt med sovmorgon imorgon med min fina! ♥
 
Jag hoppas dessutom att det gick bra för min finaste syster och även min fina vän som båda hade tenta idag och för mammi som hade anställningsintervju.. 
 
Efter lite fix med jobbmail och annat så ska jag nu ägna mig åt min sambo..Önskar er en härlig onsdagsfredag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu