Mysigt men sedan blev det dock väldigt svettigt..

I fredags med min gamla handledare, gamla barn blandat med nya och mamma på samma arbetsplats! :) Fotboll i solen, lek i sandlådan, gungat, ritat dansat osv.. =) Härlig dag.. Fortsatte på fritids där jag skulle stanna vilket inte var lika spännande. Blir inkastad klockan 15 för att sedan gå ihop med tre andra fritids och det var jag och en vikarie till.. En kille som inte gjorde allt för mycket för att det skulle fungera.. Alltså så jobbade jag i princip själv med cirka 45 barn, föräldrar som skulle hämta och undrade vart deras barn var, 4 telefoner som ringer om vartannat eller helst samtidigt, personal som kommer och ska förklara hur man ska stänga och den andra vikarien går och sätter sig i korridoren med två barn?! Ja, jo tjena säger jag.. Svettig som fan var jag när jag kom därifrån..
 
Sedan åkte jag hem till min finaste som hade kommit hem och köpt gräsklippare.. Mysig och lugn fredag tillsammans.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu