Sometimes good things fall apart so that better things can fall together.

Läser en väldigt bra blogg. Precis som Evelina så tänker jag alldeles för mycket om allting och ska överanalysera allting och ni som känner mig vet hur jag är och hur jag jämt går och tänker ;p
 
 
Tror inte på det där att ångra något som hänt, utan att allt sker av en orsak och därför tror jag även att allt det som varit jobbigt kommer leda till något som är mycket bra. Det är just det som motiverar mig till att försöka (!) grubbla mindre och istället förlita mig på att good things will happen. För det gör ju det! Sometimes good things fall apart so that better things can fall together. Det blir inte alltid som man tänkt men det blir ofta bra ändå! Ingen mår bra av att hålla fast vid det som varit, hur ska man då kunna njuta av det som är nu? Och kanske ännu viktigare, det som komma skall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu