sommardagar, grillning, uteservering, crosskörning & gamla arbetskamrater

Igår blev en väldigt skön och solig dag.. Efter jobb fixade jag en del ärende och sedan hem för att hämta posten och skicka iväg lite papper och sedan fortsatte jag hem till mamma en runda. Prova kläder och fika på balkongen.. Sedan fortsatte vi hem till mormor & morfar en runda.. De bjöd ju på fika dem med.. :p Vi promenerade ett par hus bort till morbror.. Grillade hamburgar, åt pommes och annat gott tillsammans allihopa..
 
Tog en promenad och jag fick äntligen testa o köra cross för första gången i mitt liv.. Haha.. Det var riktigt roligt måste jag säga även fast att det var lite ryckigt :p
 
Idag har jag varit o vikarierat på min gamla arbetsplats, behöver jag säga att det var så jäkla roligt att komma tillbaks. Hade ju inte samma grupper dock utan idag blev det högstadiet i tyska :p
 
Men sedan på rasten så sprang jag dit och kramades lite och efter jag slutat med.. Barnen hade skrikit och va på väg att springa ut ifrån klassrummet allihopa.. ;) haha så sööta är dom.. Jag är så glad att jag fick den möjligheten att jobba på den skolan. Har nog aldrig haft så bra arbetskamrater och haft det så bra.. Det var väldigt mysigt att kramas med alla iallafall! ;o)
 
Det var väldans varmt så efter jobbet åkte jag hem och la på altanen.. Åt lite lunch och drack citronvatten på altanen.. Sjukt härligt där ute måste jag säga.. Kim hörde av sig och jag gjorde mig iordning lite fort för att åka in till stan och ta en promenad samt visa vårt förråd som nu är uppsagt. Skönt att kunna visa det för två på samma gång iallafall. Träffade också en gammal jobbarkompis på stan och hennes lille son, så mysigt! :)
 
Efter promenad och tvättstugan ett par gånger så intog vi stars för lite middag.. Vi delade på en förrätt och sedan blev det en super god sallad.. =) Är mätt som bara den fortfarande.
 
Nu blir det sängen tror jag.. Jag är faktiskt riktigt trött nu.. Tänkte jag skulle orka läsa men tror minsann inte att jag orkar det alls..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu