Start of summer och slutet på maj månad..

 
 
Var ett tag sedan jag skrev som vanligt så flyger bara dagarna fram och jag undrar vart maj tog vägen egentligen?? Snart är det skolavslutning och jag fattar faktiskt inte vart det här halvåret har försvunnit..?!
 
Det har varit en väldigt fin och mysig helg.. Var uppe med tuppen i lördags och åkte mot Hässleholm väldans tidigt. Tog ett par stopp på vägen som alltid..
 
Härliga människor, rolig marknad med en massa fina saker, god mat, fina bilar, marknadsnougat.. Crusing genom Hässleholm efter lite mat tillsammans med vänner.. En väldigt bra crusing med en massa bilar och en massa människor och en hel del bra musik i bilen!! :) En väldigt skön löördag och jag är mer än nöjd!!
 
Igår var jag mer eller mindre dötrött och hängig hela dagen inte minst för att vi var hemma vid 02 men mest för att det var regnigt och mulet hela dagen.. :o( Så därför ägnade vi dagen åt att göra söndagsstek, duschade varmt, mös i soffan tillsammans under täcket och gosade med Sesse. En helt okej söndag också med andra ord.. Nöjd med helgen med alla fina människor runt omkring mig..
 
Ny vecka igen och nästsista gången jag hade med tvåorna på SOn idag.. Mycket som ska hinnas med så det var fullt upp kan man säga.. Har försökt att leta upp någon kedja till gräsklipparen också och tror jag princip har varit överallt idag.. :p Tog en runda inom finaste morbror med, blev en lång pratstund. :) ♥ Ätit lite rester av steken som sambon lämnade hemma så jag kunde få lite "riktig" mat i mig! ;p
 
Nu ska jag fixa inför sista gången med treornas SO imorgon.. En massa planering som vi måste hinna med.. Hoppas ni alla har en härlig start på veckan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu