Tänkvärt..

Ett par ord som man borde fundera på och leva efter kan jag tycka..
 
Ligger på soffan halvt död efter en intensiv dag i skolans värld.. Fick dock världens finaste skål med lite gott i, av alla söta elever i klassen idag.. Föräldrarna hade tydligen samlat ihop till detta. Det var verkligen ingenting jag hade räknat med och jag blev verkligen rörd. Typ tårar i ögonen direkt av alla fina ord och alla mysiga kramar! ♥
 
De började också med en namninsamling vilka som tyckte jag skulle vara kvar till hösten också.. :p Barn är för söta alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu