1 november

herregud alltså vart försvinner tiden??
 
Jag fyller ju faktiskt snart år.. ?! Jag är inte riktigt redo ännu måste jag säga.. Jag vill mest bara sätta mig på ett flyg till solen.. Men så är tyvärr inte fallet..
 
Nu är det bara snart en månad kvar.. Hoppas att tiden går väldigt fort till december..;p
 
Nu ska jag iallafall ta tag i lite planering till skolan så jag får undan lite av det så jag slipper ha dåligt samvete över att jag inte har gjort någonting.. Sedan ska jag ha operation storstädning och golvtorkning här hemma.. Har redan ätit gröt och ägg till frukost, bäddat, diskat och plockat lite.
 
Hinner jag så ska jag försöka städa lite på tomten också.. Vi får väl se.. Dags att sätta igång nu! :)
Ha nu en riktigt härlig fredag kära ni. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu