Fina presenter på födelsedagen

 
Hade en helt underbar dag igår även fast att jag spenderade över 12 timmar på jobbet igår.. ;o)
 
Överraskning på jobbet och sedan när jag kom hem så stod det en massa bilar på parkeringen och jag blev mer en paff..Trodde J hade fixat ngn mat vi kunde äta och slänga oss på soffan. Trodde jag ;p
 
Ne, istället så sitter hela gänget inne i huset och väntar på att jag ska komma så vi kan äta smörgåstårtan som finaste svärmor hade gjort! ♥
 
Sjukt chockad och överraskad blev jag.. Hade verkligen inte räknat med något sådant.. Blommor, presenter i form utav presentkort och pengar och en del andra saker så känner jag mig väldigt nöjd även fast att jag jobbade rätt länge igår.. hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu