Härliga helg..

Firade fars dag igår och åt super god planka tillsammans med dessa fina!! :) ♥
 
Idag har varit en riktigt skön söndag med många saker som blivit gjorde. Vi har bytt till vinterdäck, J har fixat dörren till vedboden, jag har tvättat, lagat god mat, städat, fixat klart alla Iup och planerat färdigt för kommande vecka, börjat julpynta så nu är det riktigt mysigt här hemma och sedan till sist bakat och bjudit över grannarna på glögg och nybakad kladdkaka med vaniljsås..
 
Sitter hemma i soffan och tittar på stjärnorna som lyser så fint i fönstren och är riktigt nöjd med över hur mysigt det faktiskt kunde bli.. Känns riktigt bra! Jag känner mig redo för den kommande veckan där väldigt mycket händer, bland annat att jag blir ett år äldre..
 
Hoppas att ni har haft en riktigt skön helg kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu