Heeelg

Veckan har gått i ett rasande tempo måste jag säga.. Men för min del är det ganska bra faktiskt.. Veckan som kommer bli en aning mer hektiskt med flera kurser och möten på jobbet. Men det är bara att lägga in en högre växel tror jag så fixar vi det också..
 
Just nu känner jag lite ångest för att de flesta redan har börjat tänka på julklappar? Jag är inte riktigt där ännu ;p
 
Igår jobbade jag en kort dag och sedan åt jag lunch på stan med finaste Elin! ♥ Shoppade lite och sådant mysigt.. Sedan bestämde vi att vi skulle ha storstädning och tvätt här hemma men när jag kom hem till ett rent hem som luktade fantastiskt gott.. Helt underbart var det! ♥ Tur att jag har min älskade och bästaste vän J..
 
Det har varit tufft emellanåt men nu känner jag att jag har hittat tillbaks till mig själv.. Jag har lärt mig en massa om både livet och olika människor.. Det är så viktigt att omge sig med de som ger energi och tar fram ens positiva sidor och samma sak på andra hållet. Det viktigaste tror jag dock är att man gör det man vill av sitt liv och att man klarar av precis det man vill. Att leva livet tillsammans med likasinnade är nog det bästa som finns tror jag och jag hoppas att alla någon gång får känna den lyckan!.
 
Ikväll ska vi mysa och äta gott tillsammans med de finaste människorna.. Jag längtar! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu