Sthlms resa...

Länge sedan jag skrev nu.. :p
 
Ligger i sängen med datorn och tänkte skriva något litet.. I helgen fick vi för oss att vi skulle till huvudstaden.. Syrran hängde på och Pär också.. Så det blev hotell med god hotellfrukost.. ;o)
 
På fredagen hängde vi på hard rock café och chillade tillsammans med två andra vänner.. Senare träffade vi också en vän till min syster.. På fredagkväll/natt knackade det på hotellrummet och då var det Johan och Sara tillsammans med en annan vän som stod utanför.. Minst sagt förvånade över att de visste vilket rum vi bodde på :p Hotell visste de redan, men enligt vad Johan sa så skulle de sova hemma hos ett par vänner.. Vi blev väldigt förvirrade när Pär fick ett hotellrum på fjärde våningen och vi på sjunde eftersom vi hade bokat i samma namn..!? Dessutom skulle vi ha bäddsoffa i vårt vilket vi inte heller hade.. Wierd tyckte vi.
 
Då hade de tydligen ändrat på rummet så att vi kunde bo bredvid varandra.. Helt tossiga vänner det där!
På lördagen tog vi tunnelbanan in för att shoppa loss.. Och det blev minst sagt en hel del. På kvällen intog vi mässan som var i frihamnen precis nära hotellet.. Vi undrade lite vad vi hade gett oss in på, men det var riktigt roligt faktiskt.. Så det kommer vi nog gå på fler gånger =)
 
Söndagen intog vi hotellfrukost och sedan körde vi hemåt och kom hem framåt eftermiddagen och då var det faktiskt riktigt skönt att komma hem till våra små älsklingar igen! Saknade som tusan. ♥
 
Veckan har börjat bra men jag var ju dock inte så utvilad i måndags när jag började.. :p
Ikväll har telefonen gått varm.. Har pratat med syster, morbror två ggr, mormor i 45 min, svärmor två ggr, Jim två ggr, telia 45 min och till sist Kim en runda också.. :)
 
Fortfarande varken nät eller tv från telia ännu.. Inne på tredje veckan nu minst.. Börjar bli rätt drygt om man säger så.. Nehe, nu ska jag släcka mina blå.. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu