vilken dag

började med att vi inte fick någon vikarie.. Lyckat.. Kaoset började redan då.. :/
 
Då skulle jag ner till en annan klass också så det blev inte riktigt som det var tänkt.. Men men.
 
Slagsmål och grejer vilket blev mindre lyckat. Satt kvar i klassrummet med en elev till klockan var 14.30...
Så nu har jag 42 böcker att rätta.. Har rättat hälften och hälften får vänta tills imorrn.. För nu orkar jag inte mer.
 
Imorgon är det elevens val igen och jag hoppas att jag får ihop pingisrack så det räcker till alla mina elever..
 
Träffade Elin en runda efter jobbet också.. En fika på stan och en massa snack.. Det behövde jag..
Tack vännen! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu