Effektiv onsdag och glädjande besked


Att dagarna kan gå så fort när man jobbar med dessa älskade barn. Helt otroligt. Jag tycker alltid att det är sjukt jobbigt att gå upp på morgonen eftersom jag inte är någon morgonmänniska och helst av allt vill jag ligga kvar i sängen. Men jag vet att så fort jag kommer till jobbet så går det ändå sjukt fort tills jag får åka hem igen och jag fattar seriöst inte hur dagarna kan gå så fort när man ha lektioner..!? En ständig fråga ;p

I måndags var vi hemma hos Js farmor och farfar och kollade läget lite och pratade om viktiga saker.. :p Kom hem med en påse med hemmagjord äppelmos, hemmagjord tomatmarmelad och egenfångad fisk.. :)

Igår hade vi bokat ett möte i Ronneby.. Var inte hemma förrens vid halv nio. Dusch och rättning/planering efter det. Helt slut.

Idag var det därför väldigt skönt att bara vara hemma efter jobbet.. Har hunnit med att städa, fixat med disken, pratat med syster och mammi och plockat undan och fixat med andra diverse saker..

Fick också ett väldigt glädjande samtal idag.. Håller alla tummar och tår jag har faktiskt.. ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu