Jag gillar

Läsa bra böcker

 

Julmarknader är det absolut mysigaste som finns

 

Utflykter i alla dess former


Nöjesfält. Det finns nog ingenting som jag inte åker.


Ägg är någonting jag inte kan leva utan

 

En av mina intressen är att sitta inne på hemnet eller olika husleverantörer och kolla på hus och lägenheter. Kan sitta hur länge som helst och drömma mig bort i fina hus

 

I ett hotellrum så är det badrummet som är viktigast.

 

Jag älskar Jim och våra små katter

 

Jag har svårt att tänka mig ett liv utan min familj som står mig väldigt nära

 

Att kunna ventilera med älskade mormor om det är något speciellt. Jag älskar att få höra om hur dem har det och att bara få höra hennes röst. Det gör mig lugn.

 

Att få jobba i skolans värld är någonting som sporrar mig och vissa kommentarer man får ifrån barnen gör att man känner att det är värt att stanna kvar.

 

Jag blir lycklig av att dansa

 

Julen är den absolut bästa högtiden enligt mig!

 

Pommeskrydda och aromat är några kryddor jag använder ofta.

 

Resa, att få se världen, naturen och andra kulturer kommer jag aldrig, aldrig aldrig att tröttna på.

 

Klänningar med öppen rygg

 

Tända ljus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu