Mitten på oktober

och mitten på veckan..
 
Rättat typ 42 böcker idag.. Sedan var jag slut i huvudet kan man säga.. Idag har vi ätit ärtsoppa och sedan pannkakor, egentligen torsdagsmat men det gick bra på en onsdag med..;p
 
Just nu tycker jag att tiden går väldigt sakta, skulle egentligen bara velat ha den dagen här nu på en gång.. Men vad är det man säger, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.. Så jag får väl helt enkelt bara vänta på att det ska gå ett par veckor till innan jag kommer dit :p
 
Hoppas att ni har en mysig och trevlig onsdagskväll iallafall.. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu