Mormors födelsedag..

Idag fyller min fina mormor år.. ♥

Hoppas att hon har haft en riktigt bra födelsedag och att morfar har tagit hand om henne ordentligt.. =)
 
Idag kom jag till skolan och sedan skulle jag helt plötsligt gå hem? Det är konstigt att tiden kan gå så otroligt fort när man verkligen ha ett jobb man trivs med.. Dagen har gått super bra och jag tror att barnen blev väldigt glada eftersom de fick äta upp godisbönan i slutet utav bildlektionen.. ;p
 
När jag slog på tvn innan så fastnade jag vid grey´s och satt och storgrät framför tvn.. Sjukt att man är så känslig för vissa saker.. Usch, nästan lite jobbigt.. ;/ Gottar mig just nu med vindruvor i soffan denna onsdagskväll iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu