Orkan

är det här hemma och skulle bli ikväll..
 
Man ska hålla sig inomhus och alla tåg är inställda bland annat.. Får hoppas att det inte händer allt för stora saker under natten bara.. :/
 
En skön helg har övergått till måndag vecka 44 och det innebär höstlov för barnen och en massa möten, planeringar och föreläsningar för oss.. Men det är roligt.. Försöka komma ifatt lite med allting som man aldrig hinner med annars kan man ju försöka med.. Det var som en kollega sa idag: Jag har 20 punkter och ska bli glad om jag hinner 5 av dessa. I eftermiddags pratade jag med om samma sak.. Hon var glad, hon hade hunnit med 7 punkter men lagt till 5 i sin lista.. ;p
 
Imorgon är det föreläsningar hela dagen.. Först läsförståelse och sedan "the big five" som alla skulle gå på. Ska bli intressant..
 
trött som bara den ska jag faktiskt krypa ner i soffan och bara mysa.. Läsa lite och bara lyssna på allt som blåser..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu