Plankstek med familjen och höstsöndag

I torsdags åt jag och en väldigt fin vän på Harry´s. Väldigt gott måste jag säga och en väldigt fin kväll.. Tack älskade du!! ♥
 
I fredags grejade jag som bara den här hemma och fick en massa gjort. Tvättade, diskade, plockade undan, fixade mat och grejade med nya krukor och rensa blommor här hemma.. Helt slut när väl J kom hem ifrån jobbet men han fick iallafall mat på bordet när han kom hem..
 
Igår åkte J iväg på förmiddagen och jag åkte och hämtade syster för en tur till varmbadhuset och bubbelpoolen. Riktigt skönt och välbehövligt måste jag säga.. En runda hem för att fixa lite och sedan släppte vi av J på vägen som skulle på galej och vi fortsatte in till stan och mötte mammi där det blev plankstek och vitlöksbröd. Fortsatte hem till en vän igårkväll där vi snackade och mös lite. Riktig fin helg med en massa god mat och mys..
 
Idag är det en sådan riktigt höstsöndag man vill gosa in sig, kolla film, elda, dricka thé.. Vi eldar och har druckit thé men snart ska vi iväg och kolla in en sak. Om det är bra eller inte återstår att se.. Hoppas att ni har haft en härlig helg för det har verkligen vi haft..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu