Världens bästa föreläsning..

var på världens bästa föreläsning igår.. "Från motgång till framgång"
 
Visste ni att 60 % utav dom som sitter i fängelse har ADHD tex..??
 
I helgen så eldade vi upp vår hög..
 
och staplade in all ved i redskapsskjulet.. Fy, vad jobbigt det var..
 
Senare var jag och en vän ute på promenad i skogen.. Skönt.. =)
 
I helgen hade vi besök av syster och Tobbe.. Vi bjöd på middag och efterrätt, gjort av J alltihop :p Sedan spelade vi monopol och självklart så fick vi en stolt vinnare också;p Vi avslutade med baksmällan 3..
 
En riktigt härlig helg med andra ord.. Både en massa nytta och nöje.. =) Eftersom jag inte var hemma förrens vid 19 tiden igår från jobbet så försökte jag gå lite tidigare idag.. Har istället ägnat eftermiddagen/kvällen åt att rätta engelskaböcker istället.. ;p
 
Nu ska jag kolla igenom dagen inför imorgon och sedan ska jag ta kväll på riktigt.. Hoppas att ni har en härlig tisdagskväll kära ni! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu