Helgmys

"Titta så hungrig jag är?;p"
 
Min söta lilla bebis! ♥

Det är städat här hemma och planeringen är så gott som klar inför imorgon.. Skönt.
 
Idag har vi varit hos svärmor och hälsat på.. Där var Daisy på besök också! :) Sedan åkte jag in till stan och fikade med en fin vän! ♥
 
I fredags var jag på besök i Ronneby och gosade bebis.. Var ute med Thea och var en runda hemma hos mammi också.. Igår var det projekt runt fönstret som gällde. Lite kvar men nästan klart.. Skönt! :)
 
Nu ska vi ha söndagsmys här hemma med film och thé.. Hoppas ni har haft en riktigt skön helg fina ni..
 
Och glöm inte, gör sådant som gör dig glad! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu