september och höstmånad

Tiden springer iväg och nu är redan september månad här. Sjukt..
 
Igår var vi på diabetesinformation med jobbet på sjukhuset.. Idag har vi haft möte och fått en hel massa gjort tycker jag.
 
Idag efter jobbet städade jag hela huset och fixade mat till min andra hälft kom hem. Så skönt att ha det gjort imorgon när det är helg. Dessutom ska jag jobba lite extra imorgon också på ett annat ställe även fast att jag redan jobbar heltid.. Man kan liksom inte jobba för mycket.. hehe ! Extra tid och pengar kan man ju inte säga nej till nämligen..
 
Imorgon på min planering ska jag få en massa planering och punkter gjorda så jag slipper sitta i helgen. Hade varit otroligt skönt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu