Torsdagkväll och första eldningen

är redan här och imorgon är det helg igen..? Vart försvinner veckorna undrar jag..!?
 
Är helt slut när jag kommer hem ifrån jobbet och helt energilös.. Ikväll eldar vi här hemma iallafall. Det är mysfaktor om något.. Dagarna har gått i 190 och det gör även barnen också.. Pigg när man kommer dit och dö trött när man kommer hem.. Tur att man iallafall är pigg på något ställe :p
 
Planer på att dessutom plugga lite till småningom... Vi får väl se om det funkar! ;p Härligt med helg imorgon. Jag ska vila ut som bara den så jag är redo för en ny vecka igen.. Imorgon är vi bortbjudna på middag dessutom. Men nu tar vi torsdag iallafall..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu