Årsresumé del 1.

Jag trodde att året 2013 skulle bli ett riktigt bra år med en massa ansvar och nytt jobb istället blev det ganska mycket pannkaka utav alltihop.. I januari fixade vi på övervåningen och sedan tog jag nog mitt livs största och svåraste beslut.. Att flytta. Ni som känner mig vet varför jag gjorde detta och det var egentligen inte konstigt.. För en gångs skull så följde jag min magkänsla som sa att detta var det enda rätta och den enda lösningen på allting just då. Nu i efterhand kan jag bara säga att det är nog både det svåraste, jobbigaste och bästa jag har gjort.. Jag vågade ta steget som jag varit så rädd för vilket ledde till att jag är lyckligare än någonsin.. Man ska följa sin magkänsla även om livet just då bara känns så jävla värdelöst..
 
Det var ett antal jobbiga veckor som följdes och jag kände mig ensammast i världen i princip. Men i slutet på den andra månaden så vände det faktiskt och vi tog en sista minuten resa till Thailand. Vilket vi sammanstrålade perfekt med sportlovet så det inte blev så mycket ifrån skolan som man missade. Det var liksom nu eller aldrig. Vi tog den och hade den bästa resan någonsin! ♥ Vi träffade hur många härliga vänner som helst och vänner som jag/vi får behålla restan av vårt liv. Vi hade snökaos långt in i mars månad här hemma och saknade vår katt helt otroligt mycket under vår resa.
 
En kväll i mitten på mars träffade jag gamla tjejerna ifrån jobbet. Var på bio och var ute och käkade tillsammans. En helt underbar kväll med de bästa kollegorna..
 
Jobbet tog också en hel del tid eftersom det skulle planeras, beställas läroböcker och allting skulle fixas och ordnas. I slutet på mars så fortsatte jag också på gymmet med en massa dans och löpbandet. Det kändes riktigt skönt att komma igång igen då.
 
I mars och april höll vi på med övervåningen, flyttade, bar saker fram och tillbaks så det såg ut som ett byggställe här hemma mer eller mindre.. Sålde också sängen i samma veva för att inhandla en ny och snyggare.. ;) Hälsade på vänner och hade fikastunder, bowlingmatcher och familjespelskvällar. Nya tvbänken kom också i april månad.
 
I mitten på april invigde vi övervåningen för första gången. Kändes sjukt härligt. Finaste syster fylllde 21 år. Det blev också en lyckad coctailfest inne i stan med ett härligt gäng tjejer. Vårdagarna ägnades mycket åt huset men också och kolla in crosskörning och otaliga grillkvällar :)
 
I slutet på april blev det glassiärenpremiär tillsammans med en fin vän. Gosade valpar hemma hos svärmor hann vi också med i april månad.. :)
 
Fortsättning följer.. ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu