Mamma 50 år

 
Igår fyllde mamma 50 år! Dagen gick i 190 måste jag säga och jag stressade som bara den för att sedan hem till mamma där släkten väntade.. Det blev en trevlig kväll med smörgåstårta, tårta och en massa frukost! ♥
 
Vi jävlades också lite.. Plast runt hela bilen, en massa bilder och plakat överallt och sedan bilen utsatt på blocket för under halva priset.. haha.. Vi bjöd henne på ett Wallmanspaket nere i Helsingborg i slutet på månaden..
 
Skönt att det är fredag ännu en gång men veckorna går hela sjukt fort kan jag tycka. Nästan alldeles för fort. Sa de till barnen idag men det tyckte inte dom alls att det gjorde.. haha. Det är väl så när man är äldre bara kan jag tänka mig. För minns själv att man inte tyckte det när man gick i skolan! ;o)
 
Ikväll har vi ätit sjukt god mat som J fixade. Färsk spätta från ön, potatismos, hemmagjord remouladsås och lite lingon.. Tur att jag har världens bästa sambo som kan fixa sjukt god mat! ♥
 
Ikväll det lugna gatan.. Har redan hunnit rätta undan en del som ska göras, har lite engelskaböcker kvar bara.. Sen ska jag upp och slänga mig på soffan och bara njuta av helgen tror jag.. Först ska vi dock förbereda lite inför hemmagjord smörgåstårta på hemmaplan imorgon. Röran ska fixas ikväll så den hinner dra till sig tills imorgon.. Jims röra är ju sjukt mycket godare än den köpta, går liksom inte riktigt att jämföra! ;p
 
Hoppas att ni får en sjukt härlig och mysig fredagskväll nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu