Måndag vecka 3

En ny oskriven vecka har kommit.
 
Dagen har gått i raketfart.. Full rulle från 7.45 till klockan var 16.15 ungefär... Det blev planering och en massa material på lunchen också.. Men det var jätte bra faktiskt. Vid mötestiden idag gick vi igenom livslustappen och hade avslappning och fick en hel massa info utav rektorn. Känns bra det här!!
 
Lektionerna har avlöst varandra och jag har fått mycket gjort och varit väldigt effektiv idag på jobbet. Känns så jäkla gott! Imorgon är en ny dag och jag har kollat upp allting inför imorgon med film och diskussionsfrågor och grejer så nu känner jag mig redo..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu