Mitten på veckan

Redan torsdag imorgon igen..

Jag sitter med kursen i bedömning och betygsättning just nu..Har rättat läsförståelseböcker ikväll och mattböcker..

Nu sitter jag och försöker ta läsa in mig lite på nya kursen vi går allihopa i arbetslaget. Väldigt intressant måste jag säga. Så just nu är det faktiskt inte så jobbigt.

Men ser dock att klockan är mot halv elva och det är ju sovtajm.. ;p hehe..

Däremot är ju min dator helt cp så vi har formaterat om den och vet ni vad jag glömde, spara alla bilder.. Så just nu försöker vi ladda ner ngt program som kanske kan ta tillbaks detta.. :( Jag håller tummarna för att detta går.

Hoppas ni får en trevlig kväll fina ni! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu