Sköna dagar

Har varit ett par sköna dagar i skolans värld och jag måste säga att den dagen utan barnen i tisdags med alla mötena var nog den jobbigaste. Var helt förstörd sen när jag kom hem. Ont överallt och ont i kroppen som om någon hade slagit på mig.. :p Usch, jobbigt.
 
Imorgon är det fredag och lite ledigt igen.. Känns både skönt men ändå som att jag hade orkat jobba längre.. hehe. Men det är ju meningen att man ska vila upp sig så man orkar med kommande vecka och det är väl lika bra det! hehe.. För i helgen blir det faktiskt en del planering som kommer göras.. :)
 
Imorgon har jag dessutom klipptid så det ska bli både skönt och välbehövligt! ;o) Kvalitetstid för mig själv..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu