Spabad, balsam för själen

Helgen har gått fort och jag känner mig redo för en ny spännande vecka..
 
I fredags så klippte jag mig och det blev ganska kort.. Klippte av 10 cm på längden.. ;p Sen ägnade jag fredagskvällen åt att att rätta en massa matteböcker bland annat. För att sedan slockna på soffan strax efter klockan 20 på kvällen. J satte på en jädrans kass film så det gick ju inte att hålla sig vaken :p haha..
 
Igår så var det ganska lugna puckar på förmiddagen och sedan åkte jag iväg för att testa lite kläder som jag också köpte en del utav. Känns bra! :) Sen fixade J väldans gott käk.. Fläskfirre och ugnsrostad potatis med grönpepparsås. Sjukt gott. Jag släppte av J för att spela och dricka grogg med en vän medans jag fortsatte in till stan till mina fina vän! ♥
 
Vi avslutade kvällen här hemma jag & min fina man med en god baguette innan vi intog sängen.
 
Idag ägnade vi dagen till spabad på Ronneby Brunn.. Sjukt skönt och det är som balsam för själen måste jag säga.. Utespa, bubbelpool, bastu, poolhäng. Dessutom relax i sköna solstolar i värmen.. Detta behövde vi! ♥
 
Nu är jag redo för en fullspäckad vecka med en massa inplanerat..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu